مراسم سوگواری با محوریت کانون شهید احمد کاظمی در دهه آخر صفر 

مراسم سوگواری با محوریت کانون شهید احمد کاظمی در دهه آخر صفر 

تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۳۹۸
ادیب فلاح، گفت:کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی، در دهه آخر ماه صفر یکسری برنامه هایی را برگزار کرد.

«ادیب فلاح»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی، در دهه آخر ماه صفر یکسری برنامه هایی را برگزار کرد.
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی، افزود: با محوریت این کانون فرهنگی هنری، در روز رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رضا علیه، با دعوت از هیئت های مذهبی، اقشار مردم و طلاب حوزه علمیه مراسم سوگواری و عزاداری راه اندازی شد.
وی، ادامه داد: مراسم عزاداری از مقابل سپاه ناحیه شهرستان قلعه گنج به سمت مسجد جامع این شهر همراه با مداحی و سینه زنی برگزار شد.
فلاح، بیان داشت: در روز رحلت رسول اکرم (ص) مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام نجنو امام جمعه شهرستان قلعه گنج و قرائت زیارت ازبعید آغاز شد و پس از اقامه نماز ظهر، عزاداران مهمان سفره با برکت اهل بیت علیهم السلام بودند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی، اظهار داشت: در ایام اربعین حسینی تعدادی از اعضای این کانون فرهنگی هنری به عنوان خدام حسینی در موکب امام حسین علیه السلام که قریب سه سال از راه اندازی آن می گذرد، در شهر عراق به زائران اربعین خدمت رسانی کردند.
وی، اضافه کرد: علاوه بر خدمت رسانی، در کارهای تاسیسات و تدارکات این موکب مشارکت داشتند.

پایان پیام/ 586